2012/06/25

再次愛上巴黎

 6D4N Paris短trip好快又去完
時間真係過得好快
吃吃喝喝逛逛敗敗

濶別6年的Paris
感覺確有些不同
或許改變的只是自己
現在的我
無論心態,喜好,要求
發覺原來Paris都幾合我心意
不知不覺令我重新愛上你
今次之行
只逗留4晚
除了出血外
當然不能錯過美食
有2餐dinner去了米芝蓮餐廳Taillevent及Pierre Gagnaire
由於實在太精彩
我會另開post再詳談

而此行另一目的
就是去碰碰運氣找那些"可遇不可求"的Hermes
全個Paris
3間分店
去了6次
也碰不上

眼見XX每次都亳無怨言陪我出出入入
我心也有點不好意思
行完第6次
決定放棄了

或者老天爺唔想我失望
竟然又比我在Saint Germain
搵到行左4間都冇嘅Celine Luggage
聽聞waiting list與Hermes也差不多

今次入住嘅酒店
在Champs-Elysees附近
很方便
去程由於行李唔多
所以往市中心
就坐RER火車
約30mins到達Gare du Nord站再轉的士
而回程有3 gipsons+2大袋
於是請酒店call taxi去機場
EUR 50
算OK呢

 早餐當然離不開croissant及咖啡

今次有重大發現
就係我竟然飲到espresso
唔嫌苦之外
仲覺得甘甘地好好味


到步那天早上
酒店check in後
就火速去了Hermes
結果空手而回

唯有轉戰Chanel @Avenue Montaigne
店內人山人海
而我目標為本
只想要2.55

XX就耍出佢略懂法文的本領
sales姐姐十分歡喜
暢所欲言

佢將櫃門打開
整個櫃內的2.55
由Jumbo, Medium, Small, Mini (新出的)
不同顏色,皮料
通通拿出來任揀
真係超開心

原來Chanel而家都訂了規例
每人每2個月內
只可買2個手袋
or 1手袋+1 wallet
earrings也同樣只可以買2 pairs

出完血就到附近食lunch
中間右邊嘅calf liver超級可口
好厚但中間好嫩滑
係HK好少機會食到
即使在Chesa
都只是薄薄一片


 這間Chez La Vieille位於羅浮宮附近
是XX推介
佢上次食過話好好味


 頭盆嘅鴨肝terrine及豬仔腳
超級yummy
果然冇介紹錯


 期待的一餐
Masion de la Truffe @Madeleine

點麵包的white truffle oil好香
好味到爆炸
我地食左3籃麵包


 order左signature dish松露炒蛋同XX share
再各自要左pasta及risotto
超級好味


兩大百貨
Galeries Lafayette & Printemps
大部份都是同袍們
幸好Chanel一早買左
條龍好得人驚


 到此一遊




 是1862年創立的百年老店

lee款Rose味嘅cake
簡直好味到殺C人




 最尾果日都要再買d番酒店食
仲比我遇到絕版的全金匙扣
好開心呢


 Annick Goutal
一心去尋找"波波樽"
好多款



Fauchon


 Mariage Freres茶葉
超愛Casablanca
係HK可以在agnes' b 飲到


 不同味嘅olive oil


少少敗物

雞毛winter collection紫色EUR325
真係比HK平很多

Chanel新出的mini 2.55
好cute好趣緻
揀了silver色
忍唔住即用



 HK搵唔到嘅Queen of Hearts
又比我搵到


 XX問我下次想去London定Paris?
我話Paris都OK架

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"