2012/06/29

Céline Luggage

今次到Paris尋找的"可遇不可求"
除了Hermes外
還有waiting list長過長城的
或者wait到冇哂影的
Celine Luggage Tote

一包難求的Luggage
在Paris期間
行左2間dept stores
2間shops
係有貨
有得睇
有得摸

可惜全部都係display only
好失望
後來有日去左Saint Germain
諗住都係去望下
點知竟然有貨

雖然Nano & Micro都冇貨
只有Mini & Phantom
不過已經好開心
每款仲有幾隻顏色揀


Luggage Bag又名"笑臉包"or "囧包"
因為外型就好似一張人的笑臉


 Luggage Bag係去年Celine的一大重頭著作
當時推出左唔同大小嘅款色
而Phantom款係後來再推出的



今次我揀左lee個最新款的藍色綑上橙邊
(Navy Blue w/Orange Trim)
XX說很modern
比較襯我
剩色唔係唔靚
不過用作上班就啱d


 買到1個已經好開心

怎知道
昨日行經Lane Crawford @IFC
突然發現左
一系列的Luggage Bag放了上架

我即刻問sales有冇得賣
or display only
答案係有的
嘩,發達囉

我心愛的Nano竟然有貨
唔駛wait

我立刻要求影張相再whatsapp比XX
問佢邊個色靚



最後XX同sales都話藍色最靚
咁又無端端敗多個


好喜歡這個tricolor Royal Blue


 猄皮冬天用好靚


 Nano有孭帶可以側孭or斜孭
好有型呀


 膠b話我
BaoBao 88
Welcome Celine





咁多色
咁多pattern
咁多唔同質地

唔通又要集郵

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"