2012/06/05

黑松露醬烏冬


 幟哥
龍皇酒家創辦人
近年又是飲食節目主持

很喜歡和XX去飲茶
果度d點心好好味
尤其灌湯蛟,蝦多士等

除左點心
炒粉麵飯都好好食
上次我地點左個黑松露醬烏冬
看似簡單
但超級好味

XX叫我試下自己整
我即管試試
睇下似唔似
嘩嘩嘩
好得呀

lee個A貨冇10成都有9成
XX超讚

賣相"白曬曬"
唔多討好
不過正版都係一樣咁架

 預備大量薑葱


 烏冬


靈魂
黑松露醬 


show下個Satin Blue 22先

先煮好湯底
我用左濃湯寶雞湯


 水滚放薑葱



上蓋細火焗10mins


 放烏冬


 盛起
下黑松露醬拌勻
份量隨意


 連糖糖豬都話香噴噴


貼士

大量薑葱
上碟連薑絲食
真係好好味


快d試下

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"