2010/12/26

Christmas lunch @Ambrosia

大家見到lee個post嘅時候
相信我已經到左London啦

臨出發前
我同XX先去食個Christmas Lunch
因為今年我地好遲先book位
好多度都full左

最後XX搵到Ambrosia @iSquare仲有位
是但啦

Christmas set lunch麻麻地
我地order左 a la carte

R to L

White Pearl, Gillardeau, Tasmanian

Clams in White Wine Sauce


Duck Breast Carpaccio


Oyster Bisque


LC Buffet Casserole


Baked Black Cod


Beef Tenderloin


Earl Grey Creme Brulee



食完逛左陣就番屋企收拾行裝

預備出發啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"