2010/12/02

Braised Beef Cheeks I (預備篇)


好勤力呀
又交功課呀

今次做嘅就係上星期係Peninsular學嘅slow cooking
我先揀整牛
因為我同XX都係牛魔王

上堂用short ribs
我就試下用牛面肉
工夫其實唔太多
不過就要花d時間

就係個牛都要醃overnight...

Beef Cheeks 1kg
紅酒1支(750ml)


醃料
甘荀,西芹,大蒜 (leeks), 洋蔥, Thyme, Bay leaf, Parsley


Thyme (我唔記得買新鮮,所以用dry頂住先)


全部材料切成約2cm厚度




將牛面肉及醃料放入一盛器內


將紅酒煲至1/2份量.....待涼


 倒入牛面肉中


包好保鮮紙,入雪櫃存overnight


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"