2010/12/06

Weekend


lee個weekend好開心
Fri同左yiuyiu去敗"雞毛" &  LC
Midnight Blue卒之出左啦
新成員16cm已經入門
成為一分子
計計數
lee 2個月
我都買左4個

17cm oval  Rosemary
18cm Caribbean
26cm Cassis
16cm Midnight Blue

我本身冇16, 所以啱啱好....
而家大size嘅已經有oval 29 & round 26
所以再買都只會買細size
同埋可以慳位d....

閃閃閃...好Christmas呢.......


Sunday同左班fds北上去堔圳海岸城睇LC
去到落馬洲過關,再要搭的士...好遠架.....

佢地都滿載而歸....又steamer,又蔬果stonware,又心心墊,又蔬果剷剷....

而我只係買左2個紅心心ramekin...
一大一細...
好令令

大嘅紅心心,我本身係冇,yiuyiu都問點解我竟然冇???
我都唔知


襯埋心心杯 + spoon成set


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"