2010/12/12

點數


由我第一次從yiuyiu手中接過佢借比我試嘅Jo Malone
原來只係2個月前嘅事
但我已經深深着了迷
亦同時再荼毒了多2個fds (Ms P & Ms K)

除左cologne
我試過bath oil, body cream & living cologne
樣樣都鍾意,好滿意

上星期有人(不是我)大大大出血
攞左好多Hamper......
更送左個比我

Hamper個box好靚
啱啱好可以放我d Jo Malone

     趁執野期間.....順便點點數....睇下去UK可以再買d乜....
其實都唔係好多啫....
好多都係Christmas set嘅small size....
不過可以每樣試下...知道自己鍾意d乜....又唔錯.....

她她豬: 媽咪....我又要噴貓毛.


睇左catalog
我諗到啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"