2012/07/16

目標為本

 不得不承應
大部份嘅女人都很愛手袋
不論甚麼品牌甚麼款色
不論平貴
都一定有其擁戴者

而我當然都唔例外
唔同階段都曾經喜愛過唔同品牌
不過隨着年齡增長經驗增加
我都學懂左多一d
就係希望個手袋可以長青d襟興d
仲希望個袋買完唔好冇幾耐就sale
去歐洲
實在係買皮具嘅好地方
加上遊客有VAT
真的不能錯過

要符合我以上的幾個要求
有幾個品牌的確很吸引
除左襟興長青
亦不用擔心買完會sale
正確d講
應該話擔心再遲d買就更加貴

H bags
逛了6次
我實在沒有本事再搵了

而Chanel就買得好順利很開心
根據以往經驗
一些seasonal款色
當off season後
我的確唔係幾想用

所以我決定以後只會買經典款色
Chanel的經典款色
有classic flap及2.55
有唔同size,唔同色,唔同皮等

2者不同size我都有
不過我還是較喜歡2.55
所以今次目標為本
只集中揀2.55

來到Paris的第一天
晨早到埗酒店check in後
就急不及待去出血

來到位於Avenue Montaigne嘅Chanel shop
人頭湧湧
人山人海

不過SA都有好多
所以不用排隊不用等
好快已經有人來serve

好好彩遇上一個年輕的法國女子
很nice很friendly
XX用了幾句法文同佢交談
佢很開心

之後佢問我地想要咩
我話想睇2.55
於是佢帶左我地去另一邊
打開櫃門show哂d 2.55比我地睇

大部份嘅Chanel shop
通常只會show seasonal款色出來
所以有時的確要問下佢地

以前係英國或者XX上次自己在Pairs買
SA們大多只拎幾個色比你揀
或者佢地唔想比太多choice你
費事你左揀右揀

但今次我竟然可以一覧無遺
好興奮

Jumbo, Medium size我都有
所以我想要個再細d

SA推介lee個mini 2.55
佢話係近年再推出的
之前有過但後來停產了

簡直一見鍾情

mini size有6,7個顏色
我一直很喜歡metallic色
覺得較modern較年輕
所以我揀左個銀灰色
好鍾意呀


 點知同時間又發現了lee個同樣是metallic嘅紫色
點算?
冇理由要2個mini size


 醒目嘅SA就拎左個同顏色嘅small size比我睇
還靜靜問我睇下有咩唔同?


原來佢比一般2.55個底寬d
多左一隔

SA很老實告之
雖然正面睇同2.55一模一樣
但實際並不算上是2.55
所以價錢還平一截

嘩....聽完更加唔駛諗
包埋佢


 同classic flap相比
實在較喜愛這個方扣
很古典很優雅


 還有lee條手袋鍊
較classic flap有皮革穿插的
就更加高貴

手袋鍊有shiny及vintage之分
今次2個都是shiny


 真係好
2個顏色要哂


 上年買的medium size in古銅啡


 睇完手袋
當然還有earrings

Paris款色比HK多
揀得好開心

家中大部份都是細粒款
今次試下d大大粒先


好heavy metal
好rock


貼士

如果去Paris買Chanel
唔想排隊
唔想同人爭
唔想冇貨
就唔好去Lafayette
超多人好得人驚

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"