2012/07/25

睡姿

 冇養貓貓嘅人
從來都唔知道貓貓訓覺嘅模樣
是那麼層出不窮

由於佢地天生有一副柔軟嘅脊骨
所以點伸展點扭曲
變哂型都可以

貓貓每日睡眠16小時以上
BB貓同老貓甚至20小時
由於佢地大部份時間都係訓覺
所以我有好多機會影低落黎

自從手機有影相功能
真係好方便
每次見到佢地得意嘅睡姿
就可以隨手執起手機拍落黎
實在唔想錯過每一刻
咁多年來
真係拍左唔少
好想同大家分享下

糖糖豬最古靈精怪
不過又係訓得最sweet的


最鍾意攝入櫈仔下面訓



 拔拔豬,我怕你抖唔到氣喎


 掛爐鴨


 奔放型
當佢地好relax果陣
就會毫冇儀態
攤開哂個肚肚


 嘩, 她她豬做咩訓到好似人咁架



 而家叫你鬥長咩


Roger, 駛唔駛咁chok呀



留意雙腳是向右擺
但身是向左扭的
實在很高難度


 真識貨


 so sweet


 詠春?


 打拳?


 咪咪,你扭到咁,想點?


 跳舞?


好曬呀



sun bathing


 訓枕頭
11R真係好鍾意架









 超人型



 攬住型



 插入拖鞋型
只係Rocky嘅特性
其他好少咁做



 泊車車
我最鍾意見到嘅場面



 痴纏型




睇住咁多先

貓貓真係好可愛
令我平凡嘅生活上添上好多色彩

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"