2012/07/20

長征

 上星期日大清早
我地一家3口 (XX和糖糖豬)就準備去長征

目的地是元朗加洲花園
breeder朋友的貓貓係cat show攞到世界級獎項
所以邀請我地一班貓友(20+人)去慶祝

點解又有糖糖豬份?
因為難得有機會
breeder哥哥親自幫佢修毛沖涼扮令令

出發啦
糖糖鄉下仔出城
好興奮
  哥哥差不多用左2.5hrs
卒之攪掂

嘩,令仔到呢


 實在不能夠唔自like自己個仔


 lee隻shampoo好掂


 黎緊月尾cat show
希望經過今次偷師
我自己都沖得可以咁好


 今次gathering好多野食


 我跟yamyam上次gathering整左日式海膽豆腐
超好味


 由朝玩到晚
回家途中
糖糖已經攰到唔識郁
訓到成隻豬


 第2朝我起床
佢仲係訓到"咕咕"聲


lee個仔真係好鬼可愛

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"