2010/11/05

首爾之旅 - 飲食篇

足足十多年冇踏足韓
,lee個地方從來唔會係我地旅行首選目的地

今次係因為XX去公幹
而我就係佢開完會last果日就飛去首爾會合佢
因此而造就左lee次行行,企企,食食,敗敗之旅

平日係HK,我地好少食韓燒,如果要食烤肉都寧願揀日本燒肉....
而且XX更不能吃辣,所以今次都有d難為佢....

景福宮烤肉 - 明洞

lee度d 韓牛的確好好味,好有牛味....值得推介


用d菜,香葉包住食,冇甘油膩


人參雞煱 - COEX mall

我揀左竹絲雞...冇甘肥


XX揀左冬蟲夏草燉雞....


權家名家 - 東大門

食放題....d牛麻麻地...反而豬排就好正



冷麵  ( XX好like...我就覺得一般)


粥鄉 - 明洞



最具人氣嘅鮑魚粥....



全洲中央會館(正宗石頭飯) - 明洞

牛肉石頭飯


生牛肉石頭飯 - yummy


牛肉烏冬


牛肉泡菜拉麵


又食韓燒 - 樂天百貨頂層

牛腩片


牛肋骨


牛肉刺身


好彩我倆係牛魔王,有牛食就得架啦.....
今次食嘅韓燒差唔多已經係我地1年食嘅次數,相信短期內都唔會食呢

除左食,當然仲有敗呢...

行左4大間百貨公司...

目的當然係搵LC...

果然不負眾望....

比我見到d我從來冇見過嘅野...

下回分解


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"