2010/11/13

French Cooking Class @Rachel's Kitchen

琴日好開心
同yiuyiu由朝到晚玩足1日
傾足1日

我地食lunch,行SOGO LC,再去飲coffee,直落去Rachel度上cooking class....
好愉快嘅一天

係LC, yiuiyiu當然有收獲啦...等佢自己講....
而我就冇買啦....乖唔乖呀??

lee個月我會上5堂cooking class, 2堂Rachel, 2堂半島, 1堂LC....
嘩,咩事????
原來自己報左甘多....
唔通我想做廚神???

yiuyiu今次第1次上Rachel cooking class,佢話好好玩,好開心...
今次我地學法式菜....

頭盆
法國鴨胸配車厘子醋汁
(上次summer night dinner食過,念念不忘)






主菜
燒羊脾
開party好正....







配菜
法式忌廉焗薯
(賣飛佛)


甜品
鳥結芭菲配紅莓汁




有人開心C呢....可以用新野


好味過雪糕呢,又唔太甜....


Rachel仲整左磨菇湯比我地....thanks


除左食,仲有得敗...
PORT wine好難買,唔係度度有...
Rachel介紹lee隻...仲係喵喵牌...唔駛講,即買...
yiuyiu都有買


Rachel home made Fig Jam....
"Fig怪" - yiuyiu & 我又即"立"....


今日好盡興呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"