2010/08/14

榴槤

 榴槤 lee種生果
的確令人幾極端
一係愛,一係憎
冇乜灰色地帶

我同XX就係最好例子
我極愛,佢極憎
貢典算??
好好彩佢好錫我
除左比我係屋企食
仲唔介意幫我切幫我開

一年一度嘅美食博覽
就係去買榴槤嘅好時機
自從數年前食過D24, 貓山皇等樹上熟榴槤
就踏上不歸路

相比泰國的金枕頭摘下來才漚熟
樹上熟嘅味道特別濃郁及甜美

以往都只係買到急凍
但琴日係美食博覽見到有新鮮
可惜貓山皇已sold out
貢就買左個D24
lee個約4lbs
$170
平過急凍呢

再買多2盒急凍貓山皇,留番第日慢慢嘆
$200/pack


 琴晚番到屋企好夜
但又好想趁新鮮食少少
卒之係零晨時分
一個很討厭榴槤嘅人好偉大甘替一個很愛榴槤嘅
去開榴槤

最後我竟然KO左半個
實在太太太太太太美味呢

多謝我嘅honey
貢包容我

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"