2010/07/31

Le Creuset Event

 好期待今日嘅來臨
因為好榮幸地被Le Creuset揀中
個多月前佢地嘅PR contact我
因為佢地睇我嘅blog
知我係佢地fans
所以邀請我參加佢地旗艦店嘅第一次event
我仲帶左一班fds一齊去
繼續荼毒佢地

今次嘅gathering好好玩
有講解煲煲嘅特性
正確使用
清洗
保養
.
又有用唔同煲/鍋示範唔同菜式
大開眼界



煎鴨胸


三色椒炒鴨胸


鴨胸青瓜芋絲沙律



豉油王煎蝦碌



荷葉蒸雞




new item


靚到唔識形容


最後梗係敗呀


其實唔止3隻color
仲有set黑色, 啡色 & 紫色
but啡色 & 紫色已經比我地掃哂

全場有30% off
估下買左乜

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"