2012/04/28

止咳

 今年年月中安排了一趟Paris短行
雖然講過並唔喜歡lee個地方
不過話哂好幾年冇去
又的確有少少掛住佢

所以心情又真係有d興奮
腦海已經盤旋着食咩,行咩,買咩

XX剛從歐洲公幹回來
手信當然唔少得
(奸笑中)
佢話少少地比我止咳住先

尤其見到shocking pink
seasonal嘅color唔買恐怕到時會sold out

我一直對Camelia-embossed嘅wallet情有獨鍾
真係知我心意啦



今季wallet內裏是配金色的


 lee款earrings都係seasonal款色
好襯個wallet


當然還有為JM shower gel 及body cream補倉
最喜歡的Red Roses及English Pear Freesia

她她豬都話香噴噴


Tks XX


唔知到時我會唔會失控呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"