2012/04/16

dermes激光永久脫毛

 夏天即將來臨
又係背心熱褲短裙嘅時候
唔知大家有冇脫毛習慣

我本身毛髮唔算濃密
以前都試過用脫毛臘/膏
近年多數用拔毛機
因為貪佢"連根拔"

而近年流行嘅激光就從未試過
只係知道效果都唔錯
除左脫毛外
連脫毛部位d皮膚都會變得白滑

唔會好似一撻撻一點點
有個"烘"咁樣

最近dermes邀請我試做
我就揀左做under arms

 therapist先講解整項療程及毛髮嘅結構


 之後介紹儀器


 佢地專利嘅TKS "選擇性光熱技術"
透過具高度"選擇性"嘅激光
將激光轉化為熱能
深入毛囊
因為只會比黑色素嘅毛髮吸收
所以唔會影響其他皮膚組織


講解完畢就入房間啦

首先做皮膚測試
會用4個唔同度數係前臂各做一下
睇下有冇紅腫過敏等反應
如果冇就可以戴上防護眼罩做架啦


首先要將本身毛髮剃平
做laser過程中會同時使用smart cool
用作散熱
減低灼熱感


由於我第1次做
所以會由低度數做起

過程感覺似比針拮/彈橡筋
我自己覺得可以接受
每邊做左約1-2mins
其實真係好快


之後比鏡我照
好多毛髮已經成條脫落
有d甚至連毛囊都見到


如果毛囊冇甩果d就會繼續再生長
therapist話一般做4-6次已經可以達到永久效果
每次treatment相隔約4-6weeks


療程後五天內注意嘅事


除左因為脫了毛
最好的地方是部位會好平滑
色素淺左

以住一般嘅各種脫毛
即使已經冇毛髮
但仍會有一點點
其實係因為毛囊未清
甚至係毛髮向內生長

therapist話基本上身體所有部位嘅毛髮都可以脫
有時並唔係為貪靚
而係衛生及儀容問題
我很同意呢

如大家有興趣想試做
可以click入去睇下

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"