2012/01/10

快靚正 - Dragon Dictation

 唔知大家平日寫blog係用手寫板定係中文輸入法呢?

我好蠢㗎
我唔識得輸入法
所以平日都係靠手寫板逐個逐個字寫
不過我手寫都算好快
好多時都係大約用 二十分鐘到都搞掂
不過今日有天大起身(喜訊)
就係呢個Apps啦
 係要要(yiuyiu)介紹俾我架
超級方便
佢有好多語言俾你揀
只要你揀咗廣東話之後


 對住部iPhone錄音
好快佢就會張(將)佢變成文字
真係超級方便


之後自己再重溫下
睇下有冇啲字寫錯
再加埋標點符號
謹守(跟手)Email俾自己
感受(咁就)搞掂啦

順便睇下自己啲發音正唔正確
呢篇 blog我都係示範用口錄出嚟架
準成度都有九成
佢(括)住果啲就係錯咗嘅

唔錯唔錯
咁以後真係慳番好多時間啦

大家有iPhone嘅快啲download
依家仲係免費架

 Thank you yiuyiu

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"