2012/01/21

團年

 年廾七
和姊妹們食團年飯

今年好特別
因為我地係Rachel度食

一行6人齊腳上cooking class
之後順便團年埋
very good
我地lee 6姊妹
由LC開倉陣型
SOGO thankful week
聖誕交換廢物
一齊上cooking class等
每次gathering都咁開心

還有每當各人各貓有事
大家都互相鼓勵支持
lum lum lum

今晚學左咩?

四喜拷麩

lee味一定會交功課
真係想過年即刻整



南乳醬燒雞

容易整又好味


冰梅鎮江骨

唔好睇佢黑炆炆
d 糖剛好煮成膠
掛上腩排上
超好味
我又要快d整呀


雲腿白玉卷

宴客好大體


 lee餐團年飯食得好開心

lee set Christmas出嘅exclusive item
原本上次去Osaka想買
但搵極都冇
冇辦法為2位姊妹帶回來
好失望

點知皇天不負有心人
HK卒之有貨

多謝蛇蛇報料
yam yam買埋+送埋貨
Tks sweeties


(yam yam: 我心急,借住張相黎先)


祝大家新年快樂
萬事如意
身體健康
友誼永固

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"