2012/01/17

玫瑰~玫瑰~我愛你

 玫瑰味嘅產品
實在令人又愛又恨
點解?

如果做得好
果種芬芳撲鼻嘅味道的確係好令人陶醉

相反做得唔好的話
就會俾人一種好假
同埋好造作嘅感覺
而市面上大部分玫瑰味嘅產品
我覺得都係屬於後者
所以我d skin care & body care都好少會揀玫瑰味

直至我認識左Jo Malone
佢嘅Red Roses香水真係好香好自然唔造作
不過始終玫瑰味太濃會好得人驚
所以我噴嘅時只會係後尾枕噴一下
之後其他部位再配合埋其他味道香水
mix左真係好香好得

無論冬天或者夏天
我都要全身搽body lotion/cream
我好怕沖完涼乾爭爭果種感覺

冬天除咗用body cream之外
bath oil都唔可以缺少

我好想推介下Jo Malone嘅Red Roses
佢嘅玫瑰味比香水仲正好多

 每次沖完涼係抹身之前薄薄咁塗上去
等一陣先抹身
果種香味真係好自然好舒服
完全唔會有好濃烈嘅感覺


 淡淡嘅粉紅色
真係睇見都開心


 如果天氣唔係太乾燥
我就連body cream都唔需要搽
因為已經好潤

第二朝訓醒成個被窩都係香味
真係好鬼正

Bath Oil其實仲有其他味道都好好
e.g. Vanilla & Anise, Nutmeg & Ginger

當然配合埋English Pear & Freesia嘅body cream就更加perfect


不過11R近期熱愛都係Red Roses
大家不妨試下

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"