2012/01/12

 大家結果有冇order Lilac Mist花花呢?
如果lee個花花唔係Lilac Mist
我諗我都未必會要
而家見到真身
更加覺得冇後悔呢
實在太靚啦
佢同Cassis嘅紫又唔同
佢有一種好浪漫嘅感覺
加上花花造型


 雖然我講過個花花煲唔多好用
不過見到佢我又唔捨得收埋
依家仲長期放係爐頭上面
每次入廚房都見到佢
個人都開心d


 我唔係齋睇唔用架
我都有用黎煮菜

除咗花花
最近蛇蛇幫我係台灣入左個Cassis14


 又係好靚好的骰


 14真係好好用


真係大件事
而家屋企有3個14
3個17oval

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"