2011/11/13

集郵 @SOGO thankful week 2011

 集郵時間又來了

雖然已多次提醒自己不要再買cast iron
不過每次有新色也忍不了

數數手指
我已經有24件cast iron
好嚇人呢

所以只容許自己要細size
幸好今次的Linen是日本貨



 SOGO thankful week第一天早上
收到hun hun電話
告之Linen有18cm小可愛risotto

嘩嘩嘩
啱哂我呢

聽聞仲要限量每日數個
攪到我立刻飛車出去


 JP而家18cm risotto做緊promotion 12000yen (送1 set pulm色嘅pins)
而家SOGO才$999

大家望下
配mini銀knob架
cute爆

 mini oval cocotta in Fennel


 mini cocotta對我來說實在太好用
難得有新色
梗要集郵

襯番5月份係US買的27cm wide oval
幾令令


 Soup Bowl (痰盂仔) in Coastal Blue


 lee個用黎放home made sauce最方便


今趟集郵完畢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"