2010/09/28

Happy Farm

 收到BH mama嘅Happy Farm收割
多謝哂
全部都係有機農作物
感覺都新鮮d,健康d

韮菜


傳聞中嘅2呎長節瓜>>>>其實係冬瓜...差d笑C我.


白茄子


探龍仔...又大左啦....d BB真係大得快


妹妹對眼仔幾精靈


d姿勢仲好優確....好淑女呀


對yiuyiu mama果袋好有興趣噃...唔通有"草"???


BH mama仲教我地整17包包


石榴雪碧冰>>>>好味到冇朋友....我又要整


由於要趕下場,17包包未焗就要走...下次我要full day呀

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"