2011/08/07

法菜 @Rachel's Kitchen

 早前到Rachel's Kitchen上了堂法菜
有我很喜歡的鴨腿

平日去食法國菜
我都愛點duck confit (油封鴨腿)
自己多年前都上過堂
間仲在家都會整

今次學的是慢烤方法
不是油浸
相信都一樣甘好味

這篇blog是被催趕寫的
因為這堂已經是2星期前上
當晚已upload了第一張相片去FB
很多fds為之嘩然

前2日一早收到電話
要我快快出recipe >>> OKOK


橙醬慢烤鴨腿


 法式洋葱湯







野菌素菜卷




 反烤蘋果撻




一邊上堂
一邊傳來焗爐鴨腿嘅香味
殺C人呢

卒之開餐啦
好肚餓呀

水牛芝士蕃茄沙律





真係好食到不得了

之後同學們嘅指定動作 >>>>>
洗劫Rachel嘅雪櫃

我和yiuyiu都share左一包法式鴨腿(每人3隻)
好肥美

我過2日開工交功課啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"