2011/08/30

2011 Mid-Summer UFO Champion Cat Show (Aug 28)


連續2個weekend嘅cat show暫告一段落
真係攰到飛起

不過好開心
因為今次糖糖豬入左1個ring嘅Final

評判IRIS好喜歡糖糖
4月cat show時已經pick過佢

今次比左3個"江蘇餅"
Best Premier
Best Longhair Premier
7th Best Cat in Premiership

夠哂Grand Point升呢做Grand Premier (絕育貓超級冠軍)
呀媽,我得左啦

Breeder同我當然超級,非常,十分開心

衷心多謝Breeder甘信任我,將糖糖豬交比我
cat show期間又同佢扮靚靚

XX不在港,多謝家姐朝早由出門口開始至晚上完show都從旁協助
Thank you so much

隔左1個星期d毛毛已經又長左
又要修剪下先


 可能lee排groom得多
糖糖糖慣左冇再周身郁
乖仔


 攪掂
可以出ring啦








 就係佢啦
評判IRIS


 糖糖豬幾好反應


 頒獎啦


 糖糖豬知道有江蘇餅幾開心
即時表演佢嘅強項


 糖糖豬: 媽咪,我係咪可以收工架啦


 媽咪: 你得1歲咋喎,show多陣先啦

糖糖豬: 車 ! 都Grand左, 仲show乜鬼啫?


 媽咪: 又唔係咁講,而家冇壓力,鍾意又啱時間咪去玩下囉,當gathering都好開心架


 糖糖豬: 好似你開心多d喎..

媽咪: 正臭豬

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"