2010/09/11

Le Creuset Clearance Sale (Round 3)

 1星期嘅Le Creuset Clearance Sale卒之曲終人散
有人歡笑,有人愁

我都估唔到自己會去第3 round
都係P小姐話買漏左隻碗
所以要去多次
甘啱又見到上次冇見嘅
又買左少少

今次嘅Clearance Sale除左買多好多心頭好外
亦令我得到好多經驗同教訓...意外地仲贏左好多友情...實在係意料之外
我只係一個小小嘅LC fans..(真係小小咋...相比我d Hello Kitty collection實在遙不可及),希望以後繼續係度分享我嘅敗物,我嘅煮意....多謝大家支持....講完

Small Multi Bowl - Powder Blue ($90/each)

Small Mug - Powder Blue

Small Mug - Powder Pink ($80)



Silicone Basting Brush -- Kiwi ($60)


我諗Powder Pink/Blue d items應該齊哂啦掛

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"