2010/09/20

Le Creuset from Shanghai

 真係Le Creuset停不了
估唔到今次買到去上海
真係好感激yiuyiu mama
人肉courier幫我帶番黎

lee 2隻邪野
我搵左好耐
UK, US
通通都冇貨
點知反而祖國有
恨左好耐架啦

真係越睇越鍾意
而家成套儲齊哂啦

yiuyiu仲係行左3間department store先買齊哂.
辛苦哂...錫哂你
Pear >>>越睇越靚

Artichoke



Powder Pink Sakura碟,全日本都斷哂貨
而家買到,真係超開心


加埋之前係日本order果d細size嘅


多謝yiuyiu送lee set spoon比我
背後有個story架
不過得我地2個知好啦


襯番個心心杯...perfect


有人托買嘅spatula
話送禮自用都得噃



沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"