2010/09/16

Keep Fit

 減肥/keep fit的確係女人嘅終生事業
連yiuyiu甘fit甘silm都要減
我諗我都要的起心肝

我同XX甘鍾煮食野,要我on diet一定好慘...唯有食完做多d運動
我一直都有行山嘅習慣,不過lee個夏天實在熱得要C,我驚未行到一半已經中暑呢

lee排天氣冇甘熱,有少少秋意,我要的起心肝啦

係屋企出發,行上太平山頂,沿經晨運徑,大約35mins可到達山頂,記得好耐以前,中途要停3-4次,都唔好講笑,前段幾斜下,不過行慣左..而家一口氣都no problem


如果上到去好熱好攰,就會即時落番山...否則我都會繼續沿盧吉道繞山頂一圈,約莫45mins...行平路,好輕鬆
好多時仲一邊行一邊諗下野....d idea好多時就係甘諗出黎....

我多數過左2pm先行,冇甘熱,聽住ipod好C服....
我鍾意自己一個行
橫豎都唔會同人傾計(費事嘥力氣)


我出發啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"