2010/09/07

Le Creuset Clearance Sale (Round 2)

 星期六放完血番屋企冇耐
P小姐打比我問我知唔知LC開倉
我話點會唔知呢
直頭去完返黎啦
P小姐話做乜唔叫佢??
我問佢: 你煮飯架咩??
佢話靚呀嘛.
於是本應冇打算round 2嘅我
就約左佢今日下晝(佢放工)陪佢去睇睇

同時間又在冇相約嘅情況下見到yiu yiu & cream cream
及1 d佢識我但我唔識佢嘅bloggers

P小姐唔煮飯都買左2個粉紅煲加一大堆(我諗都有10幾20件)stoneware
而我諗住陪人嘅都買左一堆

Small Multi Bowl -- Powder Pink ($90/each)

Set of 2 Ramekins -- Lavender ($70)


Rectangular Dish 26cm -- Lavender ($150)


Heart Shape Ramekin w/Lid -- Powder Pink ($100)


Heart Shape Ramekin w/Lid -- Powder Blue ($100)



Large Spatular Spoon --  Citrus Yellow & Cherry Red ($90/each)


存貨


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"