2013/10/15

ad hoc club (6) - 南瓜 / Pumpkin Risotto with Crispy Sage

 自從有左ad hoc club lee個game
令我做左好多以前唔會做嘅野
例如多左睇recipes, cookbooks
多左好多新嘗試
從中亦發掘左好多新煮意

比我當初預期只係遊戲
原來收獲更加
多謝一班"煮友"
大家並肩作"煮"
每一次大家都花盡心思
很開心

今次應節哈囉喂
YUMI揀左南瓜

說實話
南瓜從未在11R家出現
因為XX不喜愛
而我自己都算OK的
不過冇理由做一碟餸自己食
所以就很少煮

今次一人前
就簡簡單單做個risotto


日本南瓜100g (去皮去籽後計)


切細粒


Carnaroli (risotto) rice 50g


洋蔥 1/3個切粒


Sage (鼠尾草)


4塊葉切碎


4塊葉for crispy sage


雞湯300ml


先將雞湯加熱至微滾熄火


用另一個鍋爆香洋蔥至透明


放sage
中小火炒1-2mins


放risotto略炒拌匀


先放1/3雞湯
小火煮至全吸收


放南瓜


再逐少放雞湯
小火煮直至南瓜煮稔及risotto煮熟
約20mins


最後放牛油10g拌勻


salt & pepper調味
便可上碟


將4塊sage略煎(數秒)


鋪上risotto面


 進食前隨意刨上Parmigiano-Reggiano
yummy


南瓜很鮮甜
非常可口
又健康

我決定以後買南瓜比自己食
wakakakakaka

下期主題 (11月1號)



如果大家想參加
可以留言

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"