2013/10/04

Chicken Cordon Bleu

11R已經大半年冇上cooking class
最近2個月同朋友仔又上番
主要是學西菜
我都係比較喜歡做西菜呢

導師Eric的菜式非常合我心意及口味
西菜工序的確比較繁多
但很有成功感

跟他學了幾款頭盆/主菜及甜品
都不算太難
自己回家一定做得番
值得一讚的
是每次伴主菜的sauce
真係非常美味

今次介紹lee個我超喜歡的
Chicken Cordon Bleu
好好好好好味

法國去皮雞胸一件


butterfly (起雙飛)方法
用刀由中間片入去切
之後攤開
用刀背略啪扁


salt & pepper 調味

 放保鮮紙墊底


放上parma ham or prosciutto

再放上 Gruyere cheese


捲好
利用保鮮紙儘量捲實
頭尾保鮮紙扭實打結

放雪櫃定型
最少1小時
overnight更好


雪櫃拿出回温20mins
撲麵粉 >> 醮蛋液 >> 鋪上麵包糠



燒油牛油
我用了松露牛油
heehee


放蒜茸及少少香草
(我用了 rosemary)


中火將雞卷略煎至上色


記得頭尾也要煎


入oven 170C x 7-8mins
(380佷好用呢)

中心大約 63C便是熟
rest 5mins便可切件


sauce方面
上堂教的lemony sauce十分好味
可惜今日屋企冇哂cream
 所以用住d現成先


lee個好方便
mix埋就OK
都唔錯

食到 lam lam咀


決定下次請客整lee個

1 則留言:

如想收到留言通知,請按"通知我"