2012/08/21

Custom-blended Eye Mask @MTM


 眼睛係靈魂之窗
人與人嘅接觸
第一眼都總係望住對方嘅眼睛先
所以眼晴靚唔靚,sharp唔sharp
望落去整個人精神與否
都同雙眼有好大關係

女仕們最常見嘅問頭大多都係
黑眼圈
眼袋
眼紋

以上我通通都有

尤其夜訓,心情差,唔舒服
更加嚴重
大約10多年前
朋友仔推介我用MTM嘅eye mask
效果驚為天人

一直深深愛上
每次要急救都會搵佢幫手

 MTM認為每個人嘅肌膚都唔一樣
所以藉著Custom-blended
為每個客人度身訂造只屬於個人嘅護膚品

consultant為客人做完skin test後
就會因應客人各問題而調配精華素處方

而我有齊3大問題

所以要用3支
分別為眼紋,黑眼圈&收緊



每盒精華素會連同12對collagen眼膜
每次敷30mins


 盒內還附上consultant調配嘅精華素成份
看看我的3支

眼紋

椎茸精華 Fermiskin Extract
具抗老功效,阻止眼部鬆馳並增加彈性
收緊眼袋
迅速撫平幼紋

鎖時精華 Time Key Esssence
阻止水份流矢
保濕滋潤

黑眼圈

銀杏精華
珍貴抗氧因子
抗衰老,防皺,提升緊緻度

桑樹精華
淨白明亮眼部肌膚
淡化頑固黑色素

收緊

細胞再生精華 DNA Essence
促使細胞不斷更新複製
抵抗衰老並修復老化肌膚

酵母精華 Actiflow Extract
活化眼部肌膚
擊退眼袋及眼部浮腫


 急救期就要日日敷
每支輪流用
直至用完每一支
即3支 x 12次 = 36次

保養期可1星期2次
都係每支輪流用

效果超級好

我的護眼包包


話說回頭
其實lee d都係補救品

最好都係早d訓
足夠睡眠
保持健康

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"