2011/06/16

開餐

 除左買貓貓野比自己
我仲好鍾意買pet bowl比11R
家中大大小小嘅pet bowl我都唔敢數
總之就
除左pet bowl....佢地日常生活d周邊物品我都好鍾意...

我有11R,所以感覺上好化算....

Alessi貓貓bowl...我諗冇貓奴未見過呢

 Alessi dog bowl .... 甘大個原本比狗狗,不過我用黎盛水


 飯檯....
有d研究發現d貓貓狗狗唔駛"烏"太低個身去食野,對消化會好d...
唔知真定假...
我買係因為覺得靚


 Wetnoz太空碗
好啱我d flat face,唔駛食到跌哂出黎


 都係Wetnoz,膠嘅用黎食濕糧...
因為如果放乾糧比貓貓長時間用,有可能導致貓貓嘴邊下巴位置生"貓喑瘡"(粉剌/黑頭 - 即係黑色粒粒),原因係對塑膠過敏...
所以放乾糧我會用不銹鋼or stoneware >>> LC LC LC.


 一個土耳其嘅designer品牌Gaia & Gino


 只係貪得意,其實唔係甘啱用..


 United Pets


 貓貓開餐好容易整糟糟...tissue一定要係左近.


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"