2011/05/27

和牛紙火鍋 @IMASA (The Peninsula Hotel)

 lee幾日心情麻麻
因為拔拔豬病左
好心痛,好擔心
已經3日冇出街
寧願留係屋企睇住佢

今朝早XX話不如今晚出街食餐飯
佢想我relax下

初時我都話睇下點..
叫佢book左枱先...
下晝再作決定...

結果拔拔豬好似好左d...
於是就出左去...

XXbook左去半島今佐食和牛紙火鍋...
我地2個都係牛魔王...
所以好抵...

套餐包括前菜
溫室番茄沙律+海鮮蛋卷

 燒物: 煙肉車厘茄(lee個配搭好好味),牛舌,雞翼,粟米,露荀


天婦羅 (瀨尿蝦好好味)


之後就上火煱


牛肉分加拿大,美國及澳洲和牛
我地揀左個3款都有嘅set....

牛肉係任食....
我地追加左4次...
每人食左2X件 >>>>> 回本呢


芝麻雪糕


lee餐好食係其次...
最緊要係令我出左去3個鐘...
好似個人真係鬆左...

老土d都要講句...
多謝XX,你為我諗嘅,安排嘅....
收哂,明哂....

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"