2011/02/05

過年菜 @Rachel's Kitchen

回顧過去嘅一年
寫blog認識左好多志同道合嘅新朋友
而好幸運,舊嘅一班朋友們好多都喜歡煮
因而令我地關係更密切
更意料之外嘅
係一d本身唔煮嘅
都比我地薰陶呢

臨過年前,係Rachel's Kitchen又上堂....
學識左4款好好味嘅菜式.....
新年期間,大派用場....

係Rachel度上課,真係好開心,好輕鬆...
每次學嘅菜式都好好味,又唔太難...
自己番屋企一定會整到....

今次我地又一行6人浩浩蕩蕩出發啦....
南乳醬烤鴨配自製甜蘸汁

 



自製甜蘸汁 :
黃糖,白醋,酸薑,喬頭,咸檸檬



超級好味...
多謝Rachel將佢爸爸lee味嘅客氣菜真全教我地


鮮露荀芥末蝦球



個醬汁簡直係靈魂


賣相,宴客一流....


香芒鴨絲紙米卷


原來好易做架....


配埋酸辣醮汁


滑滑腰果露



開飯啦....
Rachel仲整多左幾味比我地食....好豐富呢....tks !!

手拍青瓜

銀杏雲耳


藕片炒豬眼根


百合炒勝瓜


仲有English toffee >>>>好好味


好....趁新年速速開壇

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"