2010/10/12

H ONE

 今日同M小姐食B day Lunch
同M小姐識左10+年啦.
大家係因為工作關係而認識(唔係同事,只係合作)
雖然我已離職多年
但我地仍有聯絡
會通電話
大家都係Kitty Fans
去日本旅行會記得買Kitty比對方
仲有每年生日都會同我食飯

人大左...朋友真係唔駛多
亦都唔駛成日見
一切在心中

去左IFC H ONE
頭盆:
A Creative Selection of Appetizers from the Chef’s Counter
食完飽左一半


我嘅main dish:
Wood-Stone Roasted Spring Chicken, Ratte Potato Dophinois and Morel Mushroom Sauce
最鍾意Morel嘅香味


M小姐嘅main dish:
Oven Baked Portobello, Aubergine Caponata, Mozzarella, Wild Rocket and Rustic Tomato Sauce
睇落都唔錯


dessert:
Chocolate Truffle Cake & Raspberry Sorbet



真係多謝甘多好朋友

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"