2010/10/14

Birthday Cake

 壓軸驚喜就係lee個3磅嘅Birthday Cake
係咪好驚喜呢

用左1:1嘅比例造成
18cm Saucepan
見到真係笑到合唔埋咀


銀色knob


叻叻豬(Rolex)同我同一日生日架....佢7歲啦


睇左好耐,影左好耐...卒之唔忍心都要切蛋糕啦
裡面唔知係咪煲仔飯or公仔麵呢????


係雜果sponge cake


生果好新鮮...好好味


拔拔豬(Romeo)話要影張相留念喎


多謝XX揀左我心愛嘅LC做左個Cake送比我&叻叻豬
叻叻豬 : LC關我乜事?我都冇話鍾意

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"