2010/07/01

秋田鐵板燒

 昨晚和XX及朋友一行6人去食鐵板燒
原店在TST
booking時知道灣仔開了分店才10多日
貢就試下去新店

lee間鐵板燒d C父全部都好後生
唔同松菱果d老C父
後來傾談下才知佢地喜歡攪下新意思
而一般做左10幾20年果d未必接受lee套
所以才有甘嘅情况
負責我枱嘅C父叫Ronald
真係同d "R"有緣呢
dinner由7:30食到11:00
全程都好開心
我不斷偷C
問C父典樣煎鵝肝
煎牛扒,炒飯
獲益良多呢
最後食到炒飯
C父還表演拋蛋,寫字
我還request砌番果我好鍾意嘅Kitty & XX好鍾意嘅snoopy呢
我仲可以企入C父位試下揸鏟炒下野
到甜品
C父即場整個銅鑼燒
但又攪下野
唔夾紅豆
夾芝麻雪糕
好得意呢
值得一試
鵝肝魚子蒸蛋

 拖羅好肥美

鮑魚超甜

 A5宮崎牛
刨上岩鹽
有個fd唔食牛
整件羊比佢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"