2010/12/20

hAiR

我對自己頭髮嘅要求都好高
XX會話我姿整

只要踏出家門
不論去supermarket買野
抑或約左人去街街
我都要洗好頭
吹得貼服
先會比自己出門口

去旅行會帶私家風筒,捲梳....

無論長,短,直,鬈髮,我都會個半至2個月修1次,隔次做color treament + treatment .....

護髮產品更加唔駛講......一定要好

AVEDA - 係我lee幾年來覺得唔錯嘅一隻牌子......

由shampoo, conditioner, treament, leave-in conditioner/spray.....etc....

樣樣都覺得好好用.....

我頭髮比較乾,因為經常做d chemical野.....

所以我都集中用番damage remedy糸列......

聽sales姐姐講下個月會加價.....平均每樣加$50-100 (大size)...

今個red hot friday冇買野噃.....

甘唔好蝕底啦.....就入定d貨啦
US買平好多,希望lee度可以捱到半年



sales 姐姐好疏爽,我話要出trip...比左好多samples....

IFC Lane Crawford d sales e.g. JM, Bobbi Brown, Aesop, AVEDA.....etc
個個都好好人


上個星期又修左少少,同做左color,連續第4次做lee個深紫色...

陽光下/燈光下個深紫色好出又唔太跨張.....好鍾意呢....


有d似楊奷嬅個隻紫,不過我唔駛漂,只係color treament, very GOOD

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"