2016/01/28

哈蜜瓜 @Tokyo2015

今次到東京的目的
除了週年慶外
還很想帶個黑金B/K回來
雖然最後黑金就没有
但意料之外帶了1B1K回來
超額完成呢

去東京前3個月
已經聯絡了相熟SA
告知幾時去
同埋想要乜

首選當然是黑金B/K
其次都是K (除了白色,綠色)
金扣當然也是首選 

到埗當天已急不及待趕去
大約6pm到達
SA已經恭侯

我也很識做
送了支Jo Malone香水比佢做Christmas gift
wakakakaka

事實佢又真係好好
經常offer好野比我

見到面後
佢話冇黑金
只留左B30 RJ with GHW
問我睇唔睇
咁當然睇啦
hahahaha
 
咁買左少少earrings, scrafs 等
跟住就入房 (fitting room)啦
heeheee


登登登

的確係靚
仲係金扣
但隻色同我Kelly 2R好似

我同SA講真係好想要Kelly
咁佢話其實都有一個
 

K28
新色 8U Bleu Glacier


早d比我嘛
wakakakaka

我問要哂2個得唔得
佢話唔得
咁就當然要個Kelly啦

真係靚到爆炸
 

滿載而歸
好開心呢
 


過左2日
經過試下問下有冇Constance wallet
SA話今早剛賣左一個
咁我又問會否再有B/K?
佢話可以
叫我第2朝一早再去搵佢
發達囉
hahaha

第2朝10:30到達
一去到已經拎住個RJ Constance wallet比我
so sweet

Constance wallet在shop好難揾
加上RJ靚色
太好了 

之後同我講今日可以offer B30比我
簡直開心到爆炸
我話要黑色
25 or 30也可以
不要35

佢叫我入房等
佢去搵下


yeah yeah yeah
 

黑銀照殺
wakakakaka

 等了很久的黑色
終於等到啦
黑色實在太靚了


不枉此行


2015年度年結
OMG
 




尾班車
online shop竟然有這款Kelly wallet
雖然話左唔再買wallet
但還是忍不住呢
no eye see
 

2016
祝大家繼續長敗長有

哈蜜瓜的旅程實在太刺激了
wakakakakaka

6 則留言:

  1. Would you mind tell me about that online shop? It is not much choice in Sydney. I donot mind internet shopping but it ishard to find one trustable and reliable. Thanks.

    回覆刪除
  2. 一直有睇開你既blog. Hermes真係可遇不可求.你可以係咁短時間收集到咁多唔同款,你好勁呀! Please share more.

    回覆刪除

如想收到留言通知,請按"通知我"