2015/08/06

哈蜜瓜 @Milan

今次米蘭之旅
算是我買得最多的一次
見到d橙盒
我也感到很震憾
wakakakaka

米蘭除了機場外
市內得一間Hermes shop
落機那天早上已經急不及待去巡鋪
可惜甚麼袋也沒有
GP, Lindy, So Kelly
wallet等通通沒有 @@"
那些SA的態度的確麻麻
問甚麼連check也沒check就話沒有
所以最後只買了少少scarf, twilly etc

之後幾日去了2次
情況一樣
十分失望

行程去到最後一天
怎樣都要再博一博 

由於皮具,衫鞋在樓上
scarf , accessory在樓下
由不同SA serve
所以在樓下買了幾多都冇用
樓上果個係唔會知
wakakakaka

今次XX叫我入去就先上樓上睇袋先
一上到去
果然多了很多新袋

But
最重要的是
我遇到個超級nice的SA
之前幾次冇見過的

佢見到我就問我想要甚麼
之後便入去check
即使冇貨都會主動拎其他野比我睇
拎完一款又一款
就算唔啱都唔會黑面


佢介紹我這款Silkycity
初時是一個米啡tone的
我問有冇其他色
佢問我想要咩色
我話pink tone
佢就入去check
之後就拎左lee個出來
實在太好了
其實我相信如果佢話冇
那個米啡tone我也會要的
hahahahahaha


之後我問有冇Bolide 27
佢又入去check
出來就話我知冇
但就介紹了這個Boilde Relex 35
由於是canvas會黐貓毛
我問有冇全皮


佢又入去拎左另一個比我睇
咁有誠意
怎可以不買呢
wakakakaka

Bolide Relax由於內籠是布
所以非常輕身
EUR3900
抵到爆炸


之後SA仲去樓下拎成盤twilly及bow tie比我揀
簡直同前幾日差天共地
之前問有冇bow tie
第一日就話限一人一個
第2次去又話冇
激C

最後當然問下有冇B/K/C
SA好老實話只留比熟客
咁都冇辦法

臨走又問下有冇rodeo
又有喎
wakakakakaka
歐羅平
買甚麼都是抵的
結果買得最多的是140 cashmere scarf
Total 13條
自己要左5條
其他是幫朋友仔買的
大家開心


Silkycity 33 
EUR 1240
又silk又皮
仲有個內袋
causal wear一流
唔買對唔住自己
wakakakakakaka


Bolide Relax 35
1F Argile 
Epsom
個色十分好襯


twillies


新出的bow ties
可以縛手袋
so cute


140 Silk scarf


 140 cashmere scarf









臨走去到機場
吸多個bag charm
YEAH


好襯呀
heehee


完美的米蘭之旅又結束了
哈蜜瓜收獲很豐富
期待十月歐洲之旅再黎過
hahahahaha


回港後
又收到旅行前在online Hermes order的
秒殺Sakura pink GP 36


雖然之前自己講過carry唔到lee隻色
但見到online真係有又忍唔住呢
hahahahahaha


隔左幾日
又吸到Sakura Rodeo
OMG


簡直難以相信


馬房又多2個新成員


又order多2個新pattern bow ties


twilly又有新pattern


敗到冇停手
點攪


哈蜜瓜的魅力實在太強了
粉絲們
同意嗎?
heehee

2 則留言:

  1. 六月係米蘭H 遇到個超nice 的女SA
    非常高大少少寒背金短髮
    May be 同一位?
    :)

    回覆刪除

如想收到留言通知,請按"通知我"