2013/11/06

KEEP

很耐沒有談雪花秀
不過11R仍然是超級fans
幾乎所有skin care也用它
覺得很適合自己
用了幾年
皮膚keep得好好
不是自己讚自己啊
heehee

我覺得無論在外邊
做甚麼facial甚麼醫學美容也好
回家自己keep才最重要
沒有醜的女人
只有懶的女人
絕對認同

還有個多月就聖誕
各品牌也推出各款不同禮盒

佷想推介這款
Sharing Set $550
Gentle Cleaning Oil 50ml
First Care Activating Serum 40ml
Essential Firming Cream 25ml

皇牌First Care Serum有幾好用不需再介紹
平日normal size 60ml / $600
所以這set真係好抵
送禮自用都好啱
我都買左幾set送禮


珍雪系列自從去年年頭開始用
簡直番唔到轉頭
尤其Renovating Cream & Eye Cream
貴d都覺得是值得的

Basic Set HK1600
Timetreasure Perfecting Water 125ml
Timetreasure Perfecting Emulsion 125ml
另送5 item Kit
出trip就靠哂果5樣野
好方便
 

lee set一見就好鍾意

Signature Pampering Set $2750
First Care Activating Serum 60ml
Luminature Essential Finisher 80ml
Concentrated Ginseng Renewing Cream 60ml


全部是正貨size
 

再送
Hand Cream 30ml
Body Serum 50ml
Concentrated Ginseng Renewing Eye Cream / Essential Oil


Basic 4 item Kit
Herbal Soap 70g

真係超值呢
 

BA還好好人
送了一大堆travel size比我
 

再額外送多支 
Concentrated Ginseng Renewing Essential Oil
&
Herblinic Restorative Ampoules 5ml
( 正貨 7ml x5 / $1300)


購物滿$6000
再送多set我的至愛


女人就係咁
見到d gifts
好似仲開心過買正貨

我知道好多人都好怕"立"及太潤
咁我更加推介珍雪系列

而其他較新的product
例如 Innerise Complete Serum
Luminature Essential Finisher
我遲些另開post再講

趁有box set可以試下
好抵呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"