2012/05/21

Le Creuset Pot Luck Gathering

 全城熱哄哄嘅SOGO thankful week
剛在上星期開始左
Le Creuset今次推出了
Satin Blue & Orange Blossom
2隻色都好靚
集色的我就當然......
lee個容後再談

因為我地有更加重要嘅事
就係籌備左個多月
Le Creuset Pot Luck Gathering
上次食完龍蝦
我提議攪個LC gathering
yam yam真係好有心
小yam一考完試
就立刻約腳

今次我地有7個朋友仔參加
yam, 仙女, lazy bee, choco大家姐, feon, cream cream & 11R
好開心呀

每人都用唔同color嘅煲
花花煲都有4個


 小yam一早已經幫我地寫好menu
手字好工整好靚


  踏正中午
我地都各自到達yam yam家

準備為食物翻熱的翻熱


 擺陣的擺陣




 開飯啦



 海膽豆腐 @yam
好味到爆炸


酒漬蕃茄 @yam


 四川麻辣擔擔麵 @仙女


 焗豬扒飯 @lazy bee


 Chicken A La King @小妹


 泰式蝦餅沙律 @yam



 滷水拼盤 @feon


 鎮江骨 @choco大家姐


 雞亦 @cream cream


 Expresso Panna Cotta @yam


Macaroon @仙女


Earl Grey及Lemon味道
好好味



 真係好味到不得了嘅Panna Cotta


 人參oolong茶


一頓美味嘅午餐
由1pm食到6pm

食物,餐具,擺設
全部都很美

當然最重要的
就是我們的友誼是由Le Creuset而起


主人家yam yam
由我認識到而家
真的變左好多
尤記得佢以前係唔多煮野
但而家就好勤力煮
還經常看cookbook試新野
仲要樣樣都好好味

我從來都認為整野食係一件快樂事
無論整得好定唔好
at least已經拎左一份心意出來

可以與家人朋友分享lee份心意
就更加是賞心樂事

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"