2013/05/03

Nutmeg @Sogo Thankful Week 2013

  還有2個星期
每年兩度的盛事
SOGO thankful week又到了
又係LC粉絲出動嘅時候


回想起自己咁多年來的收藏
好多都係thankful week期間買下的
感覺特别深刻
令我最難忘的
當然係2009年
HK首次推出的Antique Rose
當時簡直哄動全城
點可以有個咁靚嘅煲係廚房架
我仲買左個心型呢

每一次thankful week
都好熱切期待
有甚麼新顏色新item

早幾日
LC公佈左
今次將會有
新登場的漸變Nutmeg
再次推出的Coastal Blue
唔知大家鍾唔鍾意呢

Coastal Blue我已經有一個25oval

Nutmeg漸變又幾吸引喎
可以諗諗


各size及定價


 stonewares方面
會推出Rose Quartz 及 Shiny Stone

包括
密實樽,胡椒鹽樽等




粉紅粉絲們
唔知又啱唔啱


等我又做定功課
mark低個list先


Sogo thankful week
5月17至26日

Are you ready

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"