2011/03/18

橙の夜

本應家常便飯並冇乜好影
不過今餐有2個煲要剪綵
加上有兔掛住
甘就勉為其難呢

為左切合今晚嘅主題 "橙の夜"
我連醃雞都用左Flame 14cm stoneware

講時講..我實在好喜愛lee個UK帶番黎嘅14 stoneware...
我簡直當佢係儲物盒甘用....

有機會再去,我會再買埋其他3隻色....


18cm做2人煲仔飯啱啱好....


味增滑雞煲仔飯 >>>> 超級好味


桃子出場啦


有機小棠菜


20cm淥菜fit哂....


橙花花碟都要出場


差d忘記仲煲左南瓜雞腳湯 >>>> 都係橙


好...夠啦...
癲完了

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"