2012/09/08

Hokkaido 2012 (Part 2)

  時間好快過
行程又過了一半

另一日安排了去小樽
由札幌坐JR函館本線
特急只需40mins

lee日天氣十分晴朗
有微風又唔太熱
very good

我地係南小樽站下車
先到小樽音樂盒堂參觀
尾站才到運河
日本人真係好喜歡貓
四處可見


 連音樂盒都有好多貓貓



 之後到cafe飲杯咖啡抖下
當然醉翁之意不在酒

咖啡杯飲完可以帶走架


 開始尋找Kittyの旅

北海道有好多農作物及野生動物
無孔不入嘅Hello Kitty又點會放過


 真係睇到我心花怒放


 lee粒波型物體估左好耐
原來係海藻


 即開即食海膽
580yen /1個
1000yen /3個


 好味到呢


 繼續逛逛逛


 到左運河
真係好靚
相信冬天落雪嘅夜景一定仲靚


Blog友仔極力推介旭壽司


 店員推介加2000yen
改為馬糞海膽

lee碗飯真係一世難忘
番HK唔知點算



 海鮮丼即時比下去
不過其實都好新鮮好好食


 飯後再去旅行書介紹lee間雪糕店
海膽&墨魚味


 玩左大半日
好累要走了

小樽站打回道府
好開心嘅一天


小樽的收獲


波波果d係扭蛋
裹面有不同造型嘅magnet
有20+款
我發左癲想儲齊
當然儲唔齊啦

公仔有初音crossover, 海獅,銀狐,海藻&綿羊


 筆有蟹,蜆,粟米,海膽,薯仔&蜜瓜


 好開心


 另一朝早安排左去fish market
仙女推介lee個"北之美味亭"



早一日可以叫酒店打去預約
當天就安排專車來回接送
好方便

我新C坑
着左早1日買嘅TC貓貓衫


 8:00am到達
吃個早飯先

螺刺身


 燒帆立貝


 又黎


 XX果碗加埋拖羅


 食完就逛market


 買左少少乾貨先
d濕貨留番機場先買


 時間過得好快
6日咁就過左啦
好期待下一次

今次少少收獲

my 9th - 3色BaoBao


 my 10th - Garden in Silver


 LC mini baking dish (square shape) in satin pink/blue
其他是以前買的


 小樽音樂盒



 2013好快又到啦


 my new Hello Kitty collection
第2 & 3排 (由上至下)


 11R的收獲


 lee個廁所bulky到呢
唔係佢
我買多一箱蜜瓜都仲得

唯有等下次


 lee個棒棒像真度極高
11R超鍾意
買左蝙蝠&曱甴
曱甴好樣衰


 去到機場
我終於失控了

鄉下婆唔知原來機場咁大咁多食物買
下次at least要預3個hrs & 1個29" gispson
等我買完先check in

XX見我拎住個銀包起勢咁逐間掃
佢話我好似係街市買緊餸喎

部份如下

三文魚子(frozen)
可以慢慢食


 西京漬


 拉麵


 美瑛即食粟米&薯仔


 十勝cheese cake


 總之琳琅滿目
數之不盡

回程我地又upgrade左
鄉下婆第3次呢


 好來好去


  I love Hokkaido 
我一定好快再黎搵你

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"