2012/09/20

Butterfly

 去年生日
收到朋友仔送比我的第一個Annick Goutal波波樽香水
自此就愛上這個收藏

香港Butterfly Bottle款色唔多
Paris就較多選擇
不過唔係款款味道都有推出
只係比較popular味道的才會有

喜歡Annick Goutal嘅姊妹
一定唔會唔識Petite Chérie
我自己都好鍾意lee個味

每年Petite Chérie都會推出限量版嘅特別packing
去年嘅粉紅波點好令令
而今年嘅粉綠色都好吸引
一知道出左
就急不及待打去問仲有冇貨
SA好好人
幫我去第2間鋪攞過黎
因為全部已經比客人留哂
原來數量真係有限
好彩呢

越睇越令

 上次去Paris買左Un Matin d'Orage


lee個味道我都好鍾意
去睇下我之前嘅介紹


 Butterfly Bottle真係好鬼elegant


 白色樽襯上金色嘅圖案&字


 還附送宮廷款嘅噴噴
好淑女呢


 仲有gift送
Petite Cherie香水膏


 Petite Cherie香水


 細細支
出街用好方便


 d 8掛仔8妹仔又出動啦


 仲出埋手呢


糖糖豬話佢又要噴喎

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"