2012/09/24

City of Dreams (澳門新濠天地) - Fine Dining Tour (I)

 剛過去的weekend
出席左澳門新濠天地攪嘅blogger event
今次主題係Fine Dining Tour
會到訪三間餐廳

包括新開業的譽瓏軒 Jade Dragon
御善房 The Tasting Room
滿堂彩 Beijing Kitchen

有得食
啱哂我

星期六中午
一行8個bloggers同公關們
浩浩湯湯出發啦
 新濠天地由3間酒店組成
包括
Hard Rock Hotel
澳門君悅酒店
皇冠渡假酒店

而今次我地就安排入住Hard Rock Hotel


 我對上一次到澳門已經是數年前
當時Venetian開幕


 lee幾年間多左好多新酒店


 抵步後
我地先到位於君悅酒店1樓
滿堂彩 Beijing Kitchen食lunch

lee度主要提供中國北方特色佳餚
包括北京烤鴨及上海手打拉麵等


 今次師傅為我地安排左幾味招牌菜式


餐廳內有4個開放式厨房
包括

炮製新鮮餃子及即場手拉麵區

設有兩座傳統磚爐
以棗木及蘋果木為燒制原料的烤鴨區

北方小菜明爐小炒區

中西美點甜品專區



餐廳裝修由地板至天花
都揉合現代及粗糙感
氣氛濃厚


先來特色涼菜滙


 富貴香油雞


丁香煙燻魚柳


 香辣玉露香螺

我最喜歡lee款
麻而不太辣
好"野"味


十香如意上素


梁溪脆炸河鱔

lee個炸得脆卜ト
好好味


 柚子藍莓山藥


 老式果木烤填鴨


 食法包括

剩鴨皮
鴨肉連皮
鴨肉連骨


 我較喜歡剩鴨皮


醮上砂糖一起吃
入口即溶


 鴨肉也不錯


 宮保鮮蝦球


 松鼠桂花魚

外層炸漿適中不會過厚
同時做到好脆身
唔錯


 乾煸辣椒四季豆


 京式豬肉鍋貼

值得讚的反而是醮鍋貼的醋
很香
令鍋貼更上一層樓

公關透露
原來餐廳內的調味用品
大部份都係由北方運來
好認真呢


 滿堂彩點薈萃

燉木瓜雪耳
三色雪糕 (椰子,夏威夷果仁,紅莓)
生果拼盤
芒果布甸
豆腐花配桂花汁


 好豐富的一頓午餐
大家見到d甜品
好似冇食過飯
由頭再黎過
好好笑


 show time
食飽飽就去睇水舞間


 水舞間第一次睇
感覺同Cirque du Solei在Bellagio @Las Vegas
公演緊嘅O很相似


 記得當年睇O的時候
真係覺得好震撼


 水舞間規模細d
不過都唔錯


睇完show
上房休息片刻
又出動去譽瓏軒 Jade Dragon dinner

好期待嘅一餐
下回分解

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"