2013/07/26

ad hoc club

我自細已經好鍾意整野食
或者是遺傳
因為我有一個廚藝高超的媽媽


細細個當然唔可以入廚房攪攪震
所以只會做下布甸啫喱chesse cake

大個左出來社會做事
工餘便會去上cooking class
最初是去學中莱
因為最實用
果陣好勤力
1星期也會上1-2堂
維持了差不多1年
那年是2004年
之後覺得夠了
便走去學糕點麵包
中西式也學過
尤記得皮蛋酥蛋黃酥
食到XX lam lam 咀
差不多又學了1年

再之後
就去了學西菜
法國英國意大利etc
towngas去過
workshop去過
名牌酒店也去過
總之菜式有興趣便會去報名

近年來
坊間也掀起了一片烹飪熱潮
多了很多不同類型workshop
去得最多當然是Rachel's Kitchen

另一方面
自己都會買不同類型cookbook做參考

煮野食咁多年
的確有少少心得想同大家分享

首先是要一份熱誠
沒有人一出世就懂得煮
最緊要是有"心"
經過時間日子的磨練
一定會成功的

其次是不要怕失敗
所有成功的背後
都必定經過無數次的失敗
大家一定要努力
自從寫blog後
認識了很多志同道合的朋友
大家還同樣喜歡Le Creuset
有這樣漂亮的厨具
煮起上來
當然額外用心


近日大家都有意攪攪新意思
為着鞭策自己的厨藝
唔好比自己退步
當然亦想show下自己的敗物


所以我地成立
ad hoc club

ad hoc 即興的意思
亦即是很隨意

我地每次會用一種食材
各人利用這種食材
烹調任何不同菜式
之後大家會post在自己blog內

由於知道各人平日工作都很忙碌
所以暫定1個月2次
令大家在無壓力下
舒舒服服做出美食

這個遊戲純粹是分享性質
不是比賽
希望大家抱着輕輕鬆鬆的心情去參加
亦同時可減減壓

8月1日會有ad hoc club第一味莱式
牛肝菌porcini

好緊張好興奮好開心



如果有興趣參加
可以私人留言給我

1 則留言:

  1. Cooking is sharing. Many happy return. Keep up the good work.

    回覆刪除

如想收到留言通知,請按"通知我"