2012/03/13

Le Creuset Family Sale 2012

 又係Le Creuset每年的盛事
開倉

今日第一日
我冇一早去排
只係約左朋友仔食完lunch先去
排左個半鐘先入到去
都算快

入面人山人海
排隊比錢條龍at least有100人
排到出門口

stoneware我實在太多啃唔落
今朝XX出門番工前先叫我唔好買啦
全場令我心動過5秒的
只有以下2個

白色花花煲 (椰菜花)
我冇白色煲
曾經都想集一個


Rosemary花花煲 (西蘭花)
未見過
其實都幾靚


最後2個都放低左冇買

我好乖呀

報告完畢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"