2012/03/20

3-Michelin Star Chef Régis Marcon @Derby

 有 「菌類大王」之稱的法國菜大廚Régis Marcon不但擅用菌類為食材
他對烹調其他種類的食材亦相當有研究
就像其他名廚一樣
滿桌新鮮的食材
一把利刀和一個爐頭就已經為這位米芝蓮三星大廚Marcon營造充滿創意的煮食空間
讓他在廚房試驗調配各種菜式
盡情發揮及探索新「煮」意和技巧

 Jockey Club又有米豬蓮
我同XX一定唔會錯過
當然第一時間都通知左我個"孖咇友"

我好鍾意食菇菇
今次啱哂我

 

 6 course tasting menu
除左湯外
每個dish都有2款可以揀


Foie Gras and Smoked Trout Opera
Hibiscus Jelly

左邊個opera是由鵝肝及中間的ham做成
口感新鮮有創意

右邊是略煎了的鵝肝
底部鋪上了cereal


 Duck Ballottine, Wild Berries
Warm Pear Compote, Whiskey Jelly

lee個鴨肉凍盆非常可口
好味


 Mushroom Veloute

超濃菇菇湯
面的一層是bacon foam
再配小bagutte上面有少少磨菇

 Signature dish
上面本書都做左cover

Cereal and Mushroom Cake
Beetroot Velvet

唔同種類嘅菇菇
冇特別sauce調味
好清新好特別




Grazac Snails Tart, Fresh Herbs
Cistre Vinaigrette

面層鋪上Chanterelle
味道好濃
好香好好味




 Potato Stuffed with a Sea Scallop
Herb Bouillon, Dexelles of Mushroom

帶子好新鮮好嫩滑


但其實主角是stuffed左mushroom嘅potato
一流


 主菜我和XX都同樣揀左

Bresse Pigeon in Verbena Crust
Cooked and Raw Endives

近年來我地食法菜都愛揀Pigeon
一來真係很好吃
二來自己又不會做

留意左上角小塊的是pigeon liver
超級好味


食dessert前
先來dessert wine


 Blood Orange and Carrot Symphony

2樣都係XX至愛


 Chocolate Delight


好飽好飽
真係樣樣都咁好味


 Petit Four

好得意呀



 最後Chef Régis Marcon出黎同客人合照及簽名留念



希望佢再有機會黎HK
我地一定會再捧場

飯後立刻whatsapp d相比"孖咇友"
引到佢流哂口水

佢仲話下次一定要做"飛女"
同honey食dinner喎

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"